אז מה אנחנו עושים?

מיתוג

  • עיצוב לוגו
  • כרטיסי ביקור
  • עיצוב דף פייסבוק
  • עיצוב פרופיל באינסטגרם
  • בניית אתר
  • בניית דף נחיתה

SEO

  • עדכון תוכן תמידי
  • כתיבה בסגנון העונה על שאלות
  • שיתוף ברשתות החברתיות
  • לינקים ובלוגרים
  • תוכן שיווקי

PPC

  • ROI ויחס המרה
  • יצירת מודעות
  • הפניות לדפי נחיתה
  • חקר מילות מפתח

שיווק דיגיטלי

  • שיווק בפייסבוק
  • שיווק באינסטגרם
  • שיווק בלינקדאין
  • שיווק בגוגל

שיווק פרויקטים ונדל"ן

  • עיצוב גרפי- מודעות שילוט, פוסטים וכו'
  • בנית דף נחיתה \ אתר
  • שיווק ממומן וארוגני בכלל הרשתות
  • כתיבת תוכן שיווקי ע"י שימוש במילות מפתח

Facebook

כיום אין מותג\עסק שמכבד את עצמו ללא עמוד פייסבוק עסקי המתבסס על לייקים של לקוחות פוטנציאלים למותג\עסק.
אך נשאלת השאלה: "האם עדיין משתלם לשווק בפיסבוק, כי נראה שאינסטגרם עלתה עליה?"
התשובה פשוטה: לפייסבוק יש מעל 2 מיליארד משתמשים, ונחשבת לרשת הגדולה בעולם.
השאלה הנכונה היא: האם אתם משתמשים ברשת הזאת נכון??
אחד הדברים החשובים ביותר זה הנראות שלכם בדף הפייסבוק.
זכרו-אין שונה לרושם ראשוני גם כשמדובר בדיגיטל!

תחשבו ששמעתם המלצה על מסעדה טובה, נכנסתם לחפש אותה בפייסבוק וכל מה שראיתם זה עמוד עם כמה תמונות
מלפני 3 שנים ללא פרטי שעות פעילות, כתובת, מספר טלפון, ביקורות וכו'. האם הייתם מתלהבים והולכים, או שהייתם
בודקים מסעדות נוספות?
עכשיו, תחשבו שראיתם את אותה מסעדה עם דף פעיל ושוקק חיים, שעות פעילות, תפריט, תמונות, ביקורות, מנות השף וכו'  
האם הייתם מתלהבים?? הייתם זוכרים את המסעדה רק מהדף? היא הייתה עולה לכם לראש אם משהו היה מתעניין?
עכשיו תסתכלו על הדף שלכם ותשאלו את עצמכם: איך אתם נראים בעייני הלקוח? האם ברור מה העסק שלכם רק
מרפרוף ראשוני?
האם יש כתובת, שעות פעילות ושלל עדכונים המנגישים אתכם ללקוח? האם הדף פעיל תמידי? 

קחו המלצה קטנה מאיתנו- תעצבו את הפנים שלכם (הדף) בדיוק כמו שאתם רוצים שהלקוח יראה אתכם.
בנוסף, פייסבוק נותנת לכם אפשרות פרסום וחשיפה על פי ניתוח קהל יעד רלווטי עבור העסק שלכם. אומנם, זה לא פשוט
כמו שזה נשמע, טעות אחת קטנה בפילוח השוק וכל הכסף שהשקעתם על הקמפיין יצא על ריק.
תעשו לעצמכם טובה ולפני פרסום קמפיין ממומן התיעצו עם מומחים בתחום שמכירים את האלגוריתם של פייסבוק
ויידעו איך לגרום לקמפיין שלכם להגיע לרמת חשיפה גבוהה ולכמה שיותר לידים. במינימום הוצאות ומקסימום תוצאות!

Google

גוגל הינו מאגר החיפוש הגדול בעולם. כל מה שאנשים מחפשים, צריכים, רוצים לדעת, לשמוע, ליראות ולהבין. נמצא שם.
איגוד האינטרנט הישראלי בדק ומצא שכ- 85% מהישראלים משתמשים בגוגל.
גוגל ישראל מדווחת על כ- 40,000 חיפושים בדקה. כל מילה נותנת אלפי תוצאות, כל חיפוש מניב. ומה שלא שם, לא קיים!
אז איך אתם יכולים להביא את עצמכם לשם ולהיות ראשונים בחיפוש?

אז איך אתם מגיעים למקום הראשון בגוגל?
נניח שיש לכם אתר, והאתר שלכם עומד על 10% יחס המרה בחודש. על כל 100 כניסות 10 נרשמים.  נניח שהחיפוש אחר
השירותים שאתם נותנים עומד על 10,000 גולשים בחודש.
העמוד הראשון בחיפוש יונק 90% מתנועת הגולשים. העסקים התואמים לחיפוש יקבלו 9,000 אופציות ללקוחות חדשים.
מה שאומר, שבמידה ואתם בעמוד הראשון והיחס המרה באתר שלכם עומד על 10%, אתם באופציה של 900 לקוחות
פוטנציאלים בחודש.

קידום אורגני SEO:
– תוכן האתר ושימוש במילים בצורה נכונה מכדי לענות על כל אפשרות לחיפוש. לדוגמא גולשים יחפשו "אינסטלטור בדרום"
  ולא "אבי אינסטלציה"
– קישורים ולינקים תואמים לעסק.
– כמות הדירוגים שלך ברשת, גוגל מחשבת את מספר הכניסות ולפי זה מעלה אותך במיקום.

קידום ממומן PPC:
– ניהול קמפיינים ברשתות הפרסום Google ADS (גוגל אדס)
– קידום דפי נחיתה ע"י Google Adwords (גוגל אדוורדס)
– קמפיין מעקב אחר גולשים שכבר ביקרו באתר\ דף נחיתה ולא יצרו קשר, קמפיין רימרקטיינג.
– ניהול קמפיינים שונים בהתאם לצריכת העסק.

חשוב לדעת- השוני בין פייסבוק וגוגל:
פייסבוק- אתה מוצא את הלקוחות שלך
גוגל- הם מחפשים אותך
נצלו את זה לטובתכם וקדמו את האתר שלכם בדרך המהירה ביותר עם המומחים ביותר.

Instagram

בשנים האחרונות אינסטגרם תפסה תאוצה והפכה להיות אחת מהרשתות החברתיות הגדולות והמובילות בעולם,
אל לכם להתעלם ממנה! להפך, כבעלי עסקים עליכם לנצל אותה לטובתכם.
מרבית בעלי העסקים טוענים שאין תוצאות בקידום אורגני ו\או ממומן, ואף מוציאים אלפי שקלים לריק. 
חלק מהקידום זה להבין את האוליגרתם של אינסטגרם.

קבלו מאיתנו כמה טיפים לניהול פרופיל עסקי מצליח באינסטגרם:
מכדי למשוך עוקבים לפרופיל העסקי שלכם, עליכם לתפעל אותו בצורה שותפת. להעלות תכנים רלוונטים כמה פעמים
בשבוע, מבצעים ואף סטורי או לייב מאותו הרגע. לתת לעוקבים להתחבר אליכם ע"י שיתוף וטאצ' אנושי. 
לאחר שהעלתם פוסט האליגרתם של אינסטגרם יזהה אותו ובמידה והפוסט קיבל הרבה לייקים ותגובות בזמן קצר,
האוליגרתם ימתג אותו כפוסט שיכול לעניין הרבה אנשים ובכך יקדם ויחשוף אותו לכמה שיותר עוקבים בלי שתוציאו שקל.
בסופו של דבר המטרה של אינטסגרם זה להשאיר את האנשים כמה שיותר מחוברים, נצלו את המטרה הזאת לטובת
העסק שלכם.

אז איך גורמים לפוסט להפוך לויראלי בזמן קצר?
אנו נשתף אתכם בכמה פעולות פשוטות שיעלו לכם את כמות העוקבים במהירות:
שעת העלאת פוסט– במידה ותעלו פוסט בשעה 08:00, שעה עמוסה שאנשים נמצאים בדרכים (עבודה, בתי ספר,
  גנים וכו') החשיפה שלכם תיהיה נמוכה מאוד. אבל אם תעלו את אותו פוסט בשעה 14:00, שעה שמרבית האנשים
  יוצאים להפסקת צהריים ויפנו כמה דקות להתעדכן ברשתות, החשיפה שלכם תהיה גבוהה. 
תיוג אשטגים– ככל שתתיגו יותר אשטגים רלוונטים להתמחות שלכם, החשיפה שלכם תהיה גדולה יותר, ואם הפוסט
  שלכם היה מעניין הרווחתם עוד עוקבים ולקוחות פוטנציאלים.
תיוג מיקום בפוסט- כמו אשטגים גם המיקום יחשוף את כל מי שנמצא באזור או לחילופין מחפש משהו באותו אזור שלכם.
תכנים המניעים לפעולה- תעלו פוסטים עם תוכן שיניע את העוקבים שלכם להגיב.

במידה ותדעו לתפעל את הפרופיל שלכם בצורה נכונה ולשחק עם האוליגרתם של אינטסגרם לטובתכם,
תופתעו לראות את העמוד שלכם משגשג.

השאירו פרטים ליעוץ ראשוני חינם.

מה אומרים עלינו?

הלקוחות שלנו

מעוניין לדעת עוד? צור קשר